luni, 14 februarie 2011

Prietenii mei...

      Nu-mi imaginez viata mea fara prieteni. Chiar nu mi-o imaginez. Cred ca ar fi trista si neinteresanta. Da, sunt de acord ca in ziua de azi sunt putini prieteni adevarati, dar totusi sunt. Desi mi-am schimbat colectivul de prieteni din cauza venirii mele la studii in Romania, nu i-am uitat pe niciunul, dar sunt trista deoarece cu multi nu mai comunic in prezent.
      La inceput de an scolar eram singura, fara prieteni, fara familie si fara sustinere, dar azi sunt inconjurata de putini, insa adevarati prieteni, cu care comunic, zambesc, ma distrez. Cu ajutorul lor am recapatat zambetul pe buze, curaj si optimism.
      Prieteni, va multumesc ca existati, ca ma sustineti si sunteti alaturi de mine. Va iubesc mult!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu