duminică, 20 februarie 2011

Dor

   Salutare ochi caprui!!! Cat de mult nu v-am vazut. Cat de multe am sa va spun, sper sa nu va speriati. Despre zilele in care nu stiam ce-i respiratia, despre munca pe care am depus-o, despre primele fericiri intr-o lume absolut noua, despre iarna lunga care m-a despartit de voi, care imi zambea in ochi, dar numai ea a fost langa mine...aceasta iarna lunga..poate cea mai lunga pentru mine. Totul i-am dat pentru inima de ghiata pe care mi-a oferit-o sa pot supravietui.
   Ochi caprui, dar voi ce imi spuneti nou? Ce vi s-a intimplat in lipsa mea? Abia astept sa va revad, sa-mi spuneti totul.
   Si de ce oare nu pot sa uit aceasta iarna lunga? Probabil din cauza ca a fost unica iarna traita in singuratate.
Ochi caprui, mi-i dor de voi...
P.S. Ochii caprui sunt ochii celor care ma asteapta cu inima plina de iubire acasa- familia mea. 



Parintii mei...

Fratele meu Corneliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu