luni, 28 martie 2011

TiMpuL

   Timpul este un fluviu imens care duce cu el evenimentele din universul nostru. Timpul are o singura directie. El nu se mai intoarce niciodata. El este valabil ca un efect al miscarii( transformarii) materiei in univers. Este masura Lui Dumnezeu pentru tot ce este trecator. Prin el Dumnezeu masoara transformarea intregii materii. Pentru noi oamenii de pe pamint , timpul este o masura a calatoriei noastre terestre.In timp parcurgem orice eveniment de pe aceasta planeta. Ce trebuie sa retinem este ca timpul ne forteaza la anumite situatii pe care nu le mai putem schimba. Orice fapta pe care ai facut-o nu mai poate fi anulata, nici modificata. Timpul nu se mai intoarce inapoi. Nu poti sa experimentezi acelasi eveniment de doua ori. Fiecare " celula " a timpului este umpluta cu evenimentul pe care il oferi in succesiunes lui si atit. Regretele nu pot schimba nimic. De aceea grija noastra este " Cu ce umplem celulele timpului?.
    Timpul este intim legat de sentimentul propriei noastre existente. Simtim noi insine, ne schimbam, si vedem cum toate care ne inconjoara se nasc, se transforma si pier. Oricat de durabil ar fi ceva are totusi limite in timp: fiecare om, casele, regimurile politice, piramidele sau alte asemenea constructii menite sa infrunte veacurile, stelele si galaxiile isi vor afla la un moment dat sfarsitul. Prin aceasta schimbare neintrerupta, ceea ce va fi devine present, iar ceea ce este present devine trecut...
   Acum cateva saptamani in urma am avut  o problema cu timpul. Mi se parea ca trece prea repede si odata cu el si viata mea...ca nu reusesc sa inteleg nimic din existenta pe care mi-a dat-o Dumnezeu, dar am inteles ca timpul e ceva care nu poate fi condus de om, nu suntem in stare sa-l conducem, de aceea am renuntat la gandurile stupide pe care la aveam si am inceput sa traiesc liber si rational, pretuind fiecare clipa, caci cum am mentionat mai sus- nu putem recupera nimic din trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu