marți, 5 aprilie 2011

Sentimente...


 Fiind la o varsta in care inima se indragosteste destul de repede, voi posta pe blogul meu diverse citate, fragmente, poezii despre dragoste... La moment nu am prieten,dar ca orice persoana respir, simt, sper, cred si...iubesc. Dupa parerea mea nici nu e nevoie de prieten ca sa iubesti, deoarece dragostea nu asteapta, ea nu are hotare. Ea vine cand o asteptam cel mai putin. Rasfoind cartea de romana am gasit un fragment din  Biblie despre dragoste si cred ca ar fi un mare pacat daca nu l-as posta pe blog:
   ''De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
   Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
   Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
   Dragostea    nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
   Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.''
 




   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu